8 Kasım 2009 Pazar

Kırmızı tutkum



Bugün öylesine uğradığım bir mağazadan , yine kırmızı tutkuma bedel ödeyerek ayrıldım.Nereden geldiği bilinmez bir sevdam var kırmızıya karşı.Hatta sırf kırmızı bir gece elbisesi giyebileyim ve içinde salınayım diye ,ablam bir an önce evlensin bana fırsat doğsun isterdim ,Ne sinirlenirdi bana ama ! Haksız da değildi hani.En sonunda emelime ulaşmıştım o başka.Evlendiğinde annemin dikmiş olduğu ,kırmızı uzun ve rüküş elbisemin içinde kendimi prensesler gibi hissedecek kadar keyifliydim.En önemlisi rengi kırmızıydı işte.Lise çağlarımda okula giderken ablamın kırmızı ceketini kaçak giyip gitmelerim ayrı bir macera.Bu kadar meraklısına verilecek en büyük ceza olduğunu düşünemeseler gerek ki,eve döndüğümde bir ton laf yerdim ,giydiğim için.Olsun değerdi.Gün boyunca ,siyah okul jilesinin üstüne giydiğim o kırmızı ceket üzerimdeyken yine özel birine dönüşmüşlük duygusuyla günü bitiriyordum ya! Anlayacağınız geçmişimden süregelen bu tutkum sürüyor tam gaz.Yaşı başı alsak bile değişmeyecek anlaşılan .Hem kızarım ben yaşa bağlı renk seçimlerine.Ne yani canım ;Pembe ergenlik rengiyim, mavi gençliğe adım attım,siyah ben oturaklı yaşların üzerinde iyi dururum diyerek iletişim mi kuruyor bizimle.Kim dile getirdiyse bu renklerin anlamlarını itiraz ediyorum ve inadına renklerle barışık yaşıyorum.Morunu ,kırmızısını,yeşilini ,turuncusunu seviyorum .Sanki ruhumu canlandırıyorlar .Özellikle kış geldiğinde üzerimde rengarenk kabanlar görmek istiyorum ,kapkara olmaya özendiren vitrinlere inat hem de! Yanlış anlaşılmasın siyahın asaletine diyecek sözüm yok ,giyerim siyahı ama diğer renklerin haklarını yememeye özen göstererek.Neyse konuyu dağıtmayayım dönelim yine bugüne kadar taşıdığım kırmızı zevkimin son macerasına.Bu bahsettiğim ceketi alırken ,benimle ilgilenen , çıtı pıtı ve yemyeşil güzel gözleriyle buğulu buğulu bakan genç bir kızdı.Yanımda arkadaşımda dahil kırmızıyı giyemedikleriyle ilgili bir sohbetin içine dalmış üzereydik ki ,benden daha da çok yakışacağına yüzde yüz emin olmanın güveniyle üzerine bir de onun giymesini rica ettim.E yanılmadığım aşikardı ki güzel kız aynada kendisini görünce haklılık payemi vererek ,bir tanede kendisine satın aldığını söylediğinde ,müşterinin satıcıya satışını gerçekleştirmiş biri olarak ,beklide nadir görülesi bir olaya imza atmış ve yeni bir kırmızı kıyafete kavuşmuş olmanın keyfiyle çıkmadan ,bu kırmızı ceketi özellikle yeni yıla girerken giymesini önerdim.Ayrıca, beni hatırlamasının sözünü de aldım.:) Hiç kırmızı giyemediğini söyleyen birisine kırmızı bir başlangıç hediye ettim daha ne olsun.Yaşasın kırmızı !

2 yorum:

  1. canım arkadaşım,dostum,kardeşim sen benim için allahın bana verdiği hediyelerden birisin.Seni gök kuşağının kırmızısı,sarısı,mavisi,turuncusu,moru,laciverti bütün renk ihtişamıyla yağmurdan sonra gök yüzünün tacı doga harikasına benzetirim.Pozitif canlı pırıl pırıl heyecanlı buğulu gözlerin beni hep canlandırır.İnsanları doğayı bütün evreni sevgi dolu kalbinle kucaklaman allahın sana sunduğu engüzel meziyetlerden biridir bana göre. SENİ ÇOK SEVİYORUM bugün senin doğumgünün yanında olup sana sarılmayı çok ama çok isterdim. Saglıklı,huzur ve mutluluk dolu nice yaşlar erişmeni dilerim hayat sana bütün güzeliklere hergün yeni bir güzellik ekleyerek sunsun.İYİKİ VARSIN İYİKİ BENİM DOSTUMSUN kocamaaan kocamaan öpüyorum.kırmızıyı herkez senin taşıdıgın gibi taşıyamaz sana kırmızı da siyahta herrenk yakışır sen ensoluk rengi bile kırmızıya zaten dönüştürebiliyorsun

    YanıtlaSil
  2. Böylesi sevgi dolu sözcüklerin sıralandığı bir yoruma ne denebilir? Sende benim sahip olduğum güzel dostluk için şükrettiğim en güzel şansımsın.Seni seviyorum canım benim

    YanıtlaSil