15 Kasım 2009 Pazar

Pazar Keyfi





Bugün hava soğuk olmasına rağmen biz kendimizi dışarıya attık.Serin bile olsa açık havada mangal keyfi bir başka oluyor.Soframızın yanında bize eşlik eden bir konuğumuz vardı onun resminide çekmeyi ihmal etmedim tabii.:)Gittiğimiz yerde beni çok güzel bir sürpriz karşıladı.Ağaçların üzerine yılbaşı süsü gibi dolmuş ,kırmızı kırmızı kocayemiş(Arbutus Unedo) meyveleri inanılmaz görüntü oluşturmuşlardı.Zaman zaman internette rastladığım bu şifalı meyveleri toplamak nasıl hoşuma gitti anlatamam.Faydaları da çok olan bu çilek benzeri güzelliklere öyle kaptırmışız ki kendimizi bu çektiğim resimden fazlasını topladık.Çok fazla yendiğinde sarhoşluk etkisi yarattığını bildiğimden midir yoksa açık havanın çarpmasından mıdır eve döndüğümüzde dinlenme ihtiyacı duydum.Şu aralar tam mevsimi olan bu harika güzelliği ellerinizle dokunup tatmak istiyorsanız Polonezköy e bir uğrayın derim.Haa unutmadan İnegöl tarafında bu meyveye ''Mamikile'' diyorlarmış:)

2 yorum:

  1. Allah içine sindirsin canım.Ne güzel vakit geçirmişsin .Polonezköyü çok severim.Ne zamandır da gitmiyordum,iyi ki aklıma düşürdün.
    Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  2. Bak bunlar pastalarda ve tatlılarda çok kullanılıyormuş ben birazını dondurucuya ayırdım belki kullanırım diye:) Yemesi güzel ama o ağaçları izlemeside bir harika canım

    YanıtlaSil